HSE ایمنی در صنعت فولاد
.:: Your Adversing Here ::.
 

HSE

 

بسمه تعالي
شماره ويرايش :دو
تاريخ ويرايش :15/01/90
تاريخ صدور:    15/08/89
مجتمع فولاد صنعت بناب
 
بيانيه خط مشي سيستم يكپارچه كيفيت ،زيست محيطي و ايمني و بهداشت شغلي
 
 
شركت مديريت توليد برق آذربايجان غربي شركتي است توليدي و خدماتي كه با هدف بهره برداري از واحدهاي منصــوبه نيروگاهی در استان آذربايجانغربي و در چارچوب قوانين و مقررات وزارت نيرو تاسيس شده است .
ديدگاه شركت ، جلب رضايت هموطنان بعنوان مشتريان نهايي و همچنين حضور فعال در بازارهـاي منطقه اي و بين المللي از طريق ارتقاء سطح كيفيت انرژي الكتريكي توليدي و انطباق با اصول مديريت کيفيت ،زيست محيطي و ايمني و بهداشت شغلي ميباشد . به منظور تحقق اين ديدگاه ، مديريت شركت متعهد است از طريق استقرار نظام های مديريت كيفيت ،زيست محيطی و ايمنی و بهداشت شغلی مطابق الگوي استانداردهای ISO 9001-2000 و ISO14001-2004 و OHSAS 18001-2007 براي فعاليتهای شرکت در رسيدن به اهداف زير اطمينان حاصل نمايد :
 
1 ـ بهره برداري مطلوب از تاسيسات و تجهيزات نيروگاهي و انجام اقدامات پيشگيرانه و اصلاحي در جهت حفظ آمادگي كامل واحدهاي توليد انرژي الكتريكي .
2 ـ توجه به اصل بهبود مستمر و نظارت دائم و ارزيابي مداوم فعاليتهاي شركت به منظور حصول اطمينان از بهبود مستمر فرآيند توليد و نظام های كيفيت ، زيست محيطی ، ايمنی و بهداشت شغلی .
3 ـ تعهد به پيشگيري از مصدوميت ها و بيماريها و ترويج فرهنگ ايمني و بکارگيری سيستم ها و روشهائی که از آسيب رسيدن به کارکنان ،تجهيزات و محيط زيست جلوگيری نمايد.
4- صرفه جوئي در مصرف آب ، انرژي و مواد و تلاش در جهت کاهش و يا حذف انتشارآلاينده ها .
5 ـ افزايش رضايتمندي و انگيزش شغلي كاركنان و ارتقاء سطح دانش و مهارتهای فنی آنها.
پيشگيری از آلودگی زيست محيطی و انطباق با قوانين و مقررات زيست محيطی و ايمنی و بهداشت شغلی
 
از آنجائيكه كه نيل به اهداف فوق الذكر تنها با همكاري مجدانه و مشاركت كليه كاركنان شركت ممكن خواهد بود ، لذا مديريت شركت با ابلاغ اين خط مشي به كاركنان و ارائه آموزشهاي لازم از درك آن در كليه سطوح سازماني اطمينان حاصل نموده و بطور مستمر بر اجراي منـاسب روشها و برنـامه هاي مديريت كيفيت زيست محيطي و ايمني و بهداشت و حفظ هماهنگي اجراي آنها نظارت خواهد داشت و بر اساس نيازهای شرکت اهداف کلان را تدوين ،اجرا و بطور مستمر مورد بازنگری قرار خواهد داد. "                                                                                
 
مـديـر عـامـل

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






sajjadzamani

سجاد زمانی

sajjadzamani

http://sajjadzamani.loxblog.ir

ایمنی در صنعت فولاد

HSE

ایمنی در صنعت فولاد

به اولين و بزرگترين سايت رسمي ايمني و بهداشت در صنعت فولاد(ذوب و نورد)كشور خوش آمديداميدواريم ساعات خوب و خوشي را سپري كنيد. آرزوي ما هدف ما و هدف ما بهبود شرايط ايمني و بهداشتي كشورعزيزمان ايران مي باشد رعایت اصول ایمنی و بهداشت در کارخانجات اگر جدی گرفته نشود علاوه بر اینکه خسارات جبران ناپذیر مستقیمی که برای کارخانه در بردارد برای اینده کارفرمایان و آویزون شدن عده ای از کارگران دارای نقص عضو و معلول را دربرخواهد داشت

ایمنی در صنعت فولاد